Nog 17 dagen!

Helloooooo!

Het is aftellen geblazen nog maar 17 dagen te gaan en heb er zin in!!!
Natuurlijk ook weer niet want ik ga iedereen heel hard missen. Aanstaande donderdag gaan we de eerste uitzwaaien op Schiphol. ( Denise; Welke Schiphol vertrek je?) Er is maar één Schiphol. Dus dat word echt afscheid nemen en dan komt het steeds dichterbij.

Vandaag heb ik voor het eerst gekeken wat ik nou eigenlijk allemaal mee moet nemen.
Ik heb nu een lijst van drie A4tjes met lettertype 12, Calibri. En het is nog laaaang niet klaar maar gelukkig nog 3 weken voorbereidingstijd.
Ik ga zoveel mogelijk verhaaltjes/foto's/etc hier op zetten, als ik er tijd voor heb natuurlijk.

met vriendelijke kusjes,

Nicole

Reacties

Reacties

Shaarr

Eerst nog even feesten in zwolle @ bevrijdingsfestival toch?

Nicole

JA zeker!

Mariska

heeeeeel veel plezier en succes!

dikke kus.

Frank, Marian, Sophie en Bart

Hey Nicole,
We wensen je heel veel plezier in Zuid Frankrijk!
We zullen je weblog volgen.
Groetjes van ons allemaal uit Lochem!

linda

hey nicole..,

leuk zoon website en ik ga vast en zeker nog vaker kijken hoe het je bevalt..

HEEEEEL veel plezier!! en tot over 4 maandjes

Groetjess

Karin

Hoi Nicole

Geniet van je laatste vakantiedag......
ik ben benieuwd naar je verhalen.

groetjes Karin

mieke

heel veel succes met je stage,veel plezier,en maak er wat gezelligs van.

groetjes van ons

tom

hallo nicole veel plezier en succes daar maak er een leuke tijd van

groetjes tom

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!