Eerste week.

Hello people!

Het is vandaag alweer zaterdag en nu pas is de week voorbij! We hebben al zoveel gedaan, lijkt het dan.
We hebben deze week eigenlijk een beetje het restaurant opgeknapt voor gebruik, dus nu beginnen de uren in het restaurant. Ik neem een boekje mee zodat ik een paar woorden kan opschrijven zodat ik een beetje frans begin te leren. Want er zijn zoveel mensen die frans spreken en die praten ook geen engels.

We zijn van plan om maandag naar een dorpje in de buurt van Marseille te gaan. We hebben gehoord dat het een groot dorp is waar je leuk kan winkelen, sightseeing, telefoonkaarten kopen etc.
En dinsdag lekker uitrusten en dan begint woensdag de werkdag weer.

Vandaag moet ik 3 uur beginnen en ik eindig om half tien! De wisselende tijden zijn begonnen. Overdag werken we vaak alleen en in de avond werken we wel samen voor het diner!
Dus voor dat ik begin met werken moet ik maar eens gaan wassen.. of misschien kies ik er voor om toch weer lekker een duik te nemen in het zwembad.;)

En ik wordt trouwens helemaal lek geprikt door die muggen! Niet wanneer ik slaap hoor, maar wanneer ik in het restaurant werk..
Tot nu toe 4 rond mijn hals, 1 op mijn arm,hand,voet,been.. FIJN! En zijn ook gewoon groooot. Haha

Hoe is het in Nederland?

Kus

Nicole

Reacties

Reacties

Laura

Nicole! Wat leuk leuk, gewoon al een week erop zitten. Pf.. Nog 16 te gaan. Ik ga woensdag ochtend weg, heb gister voor de meisjes van de tennis een klein afscheid gehad, natuurlijk was Laura weer aan't janken. Maar goed, wat ik al tegen veel mensen zei, ik ga niet dood. Ik kom gewoon weer thuis!
Hou je taai daar in Vollone, het dorp met dat klokkentorentje op de berg die je vanaf de receptie kon zien! Staat 'ie er nog?
Dikke kus!

mieke

hoi nicoletje,de eerste week zit erop,nu nog maar 17,veel plezier maandagmet het shoppen,en laat de was maar zitten,gewoon lekker genieten,manny is nu op zolder bezig,deze week komt het dakkraam erin,nick kan niet wachten tot het zover is,verder alles goed hier.doei doei xxxxxxxxxx

Laura Koekkoek

Heee Niek!!

Gaat snel hé:P Maaar wel chill dat je ook lekker wat vrije tijd hebt:) En idd straks begint het echte werk!:P

Gisteren hebben we Suzet opgehaald van schiphol! ze is super bruin, lheeft ang haar en ze heeft geweldige verhalen!

Maargoed we komen bij je langs gelukkig, dus kun je het dan grotendeels wel horen:)

Meid ik wens je nog super veel plezier! en heel veel succes:D

Enn tot het volgende verhaal(H)

Liefs,
Laura

Sharona

Hee chickie !

Wat tof om te horen dat t zo goed met je gaat daar!

Het is wel handig dat als je maandag gaat shoppen, misschien anti muggen spul mee te nemen! En als ze dat niet hebben, gewoon stoppen met je wassen.. Wedden dat ze je niet prikken! ;)

Hoe is het weer daar?
Zal wel beter zijn dan bij ons, want dat is op t moment helemaal niks waard! ;(

Veel plezier daar!

Kus!
En virtuele knuf!

Karin

Hoi Nicole

Leuk om te lezen dat je je vermaakt. Nog een kleine 3 weken en dan...... Volonne here we come. Misschien zijn wij niet eens de eersten.
Veel plezier met winkelen..

Karin

Lieke

Heey niek! oooh dit klinkt nu al leuk ''anders duik ik gewoon t zwembad in'' haha! :P Kut he die muggen, even van die kaarsen kopen enz idd en wat shaar zei over muggenspul! :O

verder gaat t hier wel goed, druk aan t werk en ondertussen erg brak vandaag! :P aiii. Anyway! We spreken elkaar snel! ;) laat maar even weten als je ooit internet ofzo krijgt! Gaan we skypen!

xxxxxxxxxxxxx

je ome fred

Nicole,

Fijn om te lezen dat je lekker druk bent in Frankrijk. Lekker werken maar ook lekker genieten van de omgeving. Voor je er erg in hebt is de periode alweer voorbij.

Grietjes ome Fred.

siempie

heayy niicky waarom sms je niet terug??
of heb je een ander nummer??

iniedergeval ik hoor niks meer van je en heb je weet je waar me adres is van me camping of weet je het nog steeds niet??

ik hoor het wel xx

Jordi

welke films moet ik downloaden voor je ?

Groetjes Broertje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!