Een verhaaaaltje!

Hello again!

Zo het is alweer een tijdje geleden dat ik weer een verhaaltje geschreven heb, dus hier komt die dan.
Één van de redenen dat ik niet geschreven heb is dat er vorig weekend een erg hard storm is geweest en de bliksem leuk genoeg in de internet paal is geslagen. Dus 3 dagen geen internet, op de vrije dagen dus. Nou op de woensdag was het internet weer gemaakt dus ik woensdag avond achter de pc op het discoplekje INTERNETTEN whoehoe.

Njaa maandag dus wezen winkelen in aix provance.. nog wat. (vergeet de naam)
En het zag er vertrouwder uit dan het dorpje Volonne. Een H&M, een pimky.. in ieder geval iets dat ik thuis in Nederland ook heb gezien! En heb natuurlijk een hempje gekocht, rustig aan gedaan want ik kan natuurlijk niet al mijn geld uitgeven aan kledij terwijl ik voedsel moet kopen.

Dinsdag de hele dag gechilliebilliet, niet zo heel veel gedaan dus.
Beetje animatie iets gehad en daarna even snel boodschappen gedaan. (Binnen een kwartier in de LIDDLE) ( We hebben trouwens ook een ZEEMAN hier! Zo fout.)

Woensdag 8 uur beginnen..
Kom ik daar aan, helemaal niemand. Dus ik maar gaan vegen met een veger(Brabants). En ondertussen brood verkopen die de mensen toch al besteld hadden.
In de avond nog even gemact ,ge- internet, film gekeken en naar bed.

Donderdag..
Gewerkt van 4 tot ongeveer 10. Gerepeteerd en in het restaurant gewerkt.
Paranormal activity 2 gekeken daar achter aan nog een family guy om weer even in een andere sfeer te komen. Sleepytime.

Vrijdag ochtend.
Laptop gepakt en een verhaaltje schrijven, hopelijk straks tijd om op internet te gaan om dit verhaal dan te kunnen plaatsen.

PS. Internet
Op 1 of andere manier is er wat mis met mijn WIFI sensor. Want op whitleys laptop doet hij het wel gewoon goed EN word je er niet om de 2 minuten afgegooid.

Dus als ik wat later reageer, sorry. ;D

Ik ben DUS niet op internet geweest dus het is nu alweer zaterdag, vanavond 110 mensen in het restaurant dat word dus hard werken! Hopen dat ik onder stress ook 3 borden kan vasthouden.

Spreek jullie snel weer.

Kusje.

Reacties

Reacties

Anouk

haha, lekker is dat. Wij hebben hier ook veel last van onweer en storm, dus ook niet al te beste internet.
110 mensen in het restaurant WOOOOWWW..
Ik mag blij zijn als ik er 20 heb gehad op 1 avond....
Staan we daar met 2 serveersters een uur niks te doen, omdat we alles al 4x hebben schoongemaakt...
haha, veel plezier
XX

Anouk

Verder wel relaxte werktijden als ik dat zo lees.
En lekker winkeltjes in de buurt. Bij mij is de dichtsbijzijnde kledingwinkel 30 km verderop en niemand heeft tot nu toe een auto.. haha
X

Vaderfiguur

Hey Niki,

Leuk om te lezen dat je je niet verveelt :) Even een tip, verwijder op je notebook de bestaande netwerkconnectie en maak 'm dan opnieuw aan....

Zet het biertje maar vast koud voor mij en tot gauw :)

geheime aanbidder vanuit de ardeche camping..

110 mensen met hoeveel serveerders loop je dan??
ik kan al 4 borden vast houden maar ik heb op een normale avond 20 mensen en ik sta maar alleen met me geweldige frans.. en hoe kan het dat het bij iedereen stormt bij mij is het facking heet het is gemiddeld 32 graden geen druppel. alleen vandag gaat het iets regenen.

he sgat ik zit op de ardeche camping in privas..

xxx siempie

Je stapmaatje van de donderdagavond

NIEEEK! ik mis jou ook op de donderdag! Ben deze donderdag zowaar niet gegaan omdat ik t niet trok! Whaaa! Anyway, klinkt wel relax daar hee! Nou ja, eh, het is al heel erg laat! dus ik ga na bed! ;)

x

Irmi

Hé Nicole,

Leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Zo te lezen heb je van alles te doen en kom je straks tijd te kort. Je maakt er vast een gezellige boel van. Heel veel (werk-)plezier. Groetjes van Irmi (en de rest)

ricky

hoihoi.
heb je het naar je zin in het restaurant?
bij ons is het restaurant nog niet eens geopend:P
we doen tot nu toe alleen nog maar terein werk en schoonmaakwerk. ik heb het igg goed naar mn zin, en vind het werk wel leuk! Suzanne iets minder,mja die vind het ook wel te doen hoor!
tot laterzz, xx

Jordi

Hoi


groetjes Broertje

Vaderfiguur

Hey Niki,

Heel leuk die foto's, maaruh is je fototoestel kapot of zo, 2 foto's ? dat is zo niet Nicole !!!!!!

CU later

Nicole

Haha mooie reacties..
Maar we waren met 4 serveerders haha dus het was rennen!! En de foto's werken gewoon niet, het moet zooooo lang laden. haha misschien als ik morgen tijd voor heb. xxxxxxxxxxxxxxxxx

Dennis

Chillie billie

opa gerard

Dag Nicole,

Leuke verhalen om te lezen. Ik heb een reactie gestuurd naar je hotmail adres. Lees je die ook? Groeten van opa en oma Lichtenvoorde

Frank, Marian, Sophie en Bart

Hoi Nicole,
Loopt de camping al wat vol? Het hoogseizoen staat voor de deur. Wij gaan weer naar Kroatie. Dus Frankrijk is dan een beetje om. Heel veel plezier naast het werken daar!
Groetjes!

Vaderfiguur

Hey Niki,

Waar blijven je verhalen fotootjes nu ????

Vaderfiguur

Hey Niki,

Ik snap dat je het heel druk hebt, ik weet dat je geen tijd hebt, ik heb er alle begrip voor dat je nu je tijd liever spendeert met Nick, maar je hebt deze site niet voor nix ennuh, ik wil nu echt wel een leuk verhaaltje met wat leuke fotootjes, ik spreek namens alle honderden volgers van deze site en ik word het nu echt zat...... :)

toe nou :(

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!