Internet

Finally Internet! HEEEEU!! Mijn reis is officieel begonnen! Vrijdag ochtend begon de reis en heb ik afscheid genomen van mijn lieve vrienden, familie en vriendje! De auto helemaal ingepakt en natuurlijk huilen wanneer ik weg moest gaan. Het gaf me een raar gevoel om in de auto te zitten en richting Utrecht te rijden. Want ik had daar afgesproken met Whitley en haar familie. Nadat de zij ook afscheid had genomen van haar familie begon de reis richting France! Gelukkig bestaat er een navigatie systeem genaamd de TOMTOM en reden we richting Baune waar het hoteltje staat waar we gingen overnachten. Daar eenmaal aangekomen was ik helemaal kapot, lichamelijk gewoon. Het was half 8 en nadat we hadden ingecheckt en even het internet hadden uitgeprobeerd gingen we wat eten bij de MAC. 5 minuten met de auto! Yeah Alleen de hele MAC was vernieuwd en niemand sprak natuurlijk engels, dus wij met gebaren, handen, en voeten vragen of we ook gewoon aan de balie iets kunnen bestellen en niet aan dat Touch screen apparaat en dat is uiteindelijk gelukt. De volgende dag vervolgde onze reis naar Volonne. De tomtom gaf aan dat we er over een uurtje zoude zijn dus ik moest nog even doorzetten! Mijn benen deden pijn gek. Maar toen we daar aan waren gekomen had ik er niet zoveel last meer van. Het is een mooie camping met veel pluisjes haha. We kregen een warm ontvangst en ze brachten ons naar de Mobile Home. We hebben 2 mobile homes tot onze beschikking, één voor de meisjes en de ander voor de jongens. In totaal komen er 6 en we zijn nu met zn 3en. We hebben zaterdag meteen boodschappen gedaan met de auto en in de avond met de franse buurman naar een café geweest. De zondag waren we lekker vrij en hebben relax bij het zwembad gelegen. In de avond hebben we 2 tweede jaars opgehaald van het station in de buurt. Dus nu zijn we met 5 vaca’s! Maandag was onze eerste werkdag. We moesten pas om 2 uur beginnen. De eerste paar weken gaan we werken in het restaurant en in het winkeltje. Tot nu toe hebben we de wijn verplaatst en wat schoongemaakt in de winkel. Het is nu gewoon nog zooo rustig op de camping dus ik kan niet wachten tot het wat drukker word. Nu is het dinsdag en hebben we INTERNET yeah. Op dit moment heb ik 3 uur middag pauze en zitten we voor de ingang van de discotheek op de camping. Want hier is WIFI.. Bij het huisje helaas niet, dus moeten we het maar zo doen, hier zijn een aantal stopcontactjes. Dus daar zitten we dan. Zo meteen weer verder met werken: Het schoonmaken van het winkeltje! Ik hoop dat ik het een beetje bij kan houden om verhaaltjes te schrijven en dat ze dan iets korter zijn. hahahah kus

Reacties

Reacties

Vaderfiguur

Leuk om te lezen, keep up the good spirit :)

mieke

hoi nicole
fijn om te lezen dat de reis goed verlopen is,en ik hoop dat het wat drukker word op de camping,maar dat zal wel goed komen.fijne tijd nog in france
groetjes van ons xxx

Hannah

Jaaa, een verhaaltje van jou!! leuk leuk!! ik wil er meer, wil veel lezen. ik ga zo ook weer 1 schrijven! diikke kuus!

ylona

Hoi hoi niek,
weetje waar ik nu achter kom.........
Waar jij nu bent, daar ben ik op vakantie geweest:D! haha
kus!

Laura

Leuk om te zien dat je ook gewoon in Beaun hebt overnacht, daar overnachten wij ook altijd als we die kant op gingen.
Ook erg fijn om te lezen dat jij wat traantjes hebt gelaten bij het afscheid, want ik denk dat mijn afscheid, woensdag, ook heel wat traantjes met zich mee geeft...
Keep up the good work!
Dikke kussssssss!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!